6 oktober - På tre timmar..

På tre timmar har jag hunnit:
Färgat ögonbrynen
Plockat disk
Plockat upp alla kläder som låg på golvet i sovrummet (alla var mina, hehe)
Rensat bort alla papper som låg framme i hallen
Plockat ur och bort alla kassar som jag tagit hem (Har en tendens till att alltid lägga saker i kassar och på min sida av sängen för där syns som nästan inte)
Gjort en inköpslista på IKEA
Kokat chocoffé

Duktigt gjort för att vara jag! Men när jag får mina fnatt så skulle jag kunna hålla på i flera flera timmar. Skulle kunnat ställt mig och dammsugit nu, men Saga sover och jag måste respektera våra grannar. Imorgon kommer jag att vara WAY to lazy för att ens titta på dammsugaren.
Vid närmare eftertanke så låter en dusch och sängen lite bättre än att städa. Ska se om min sambo är lika intresserad utav den ideén så jag sätter fart någon gång och kommer på en massa annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0