6 oktober - Barnvagn, check!

Vi har äntligen en barnvagn nu!! En Emmaljunga Edge Duo Combi blev det och vi fyndade den till ett bra pris på blocket! Sen så har jag min far och plastmor att tacka som åkte och köpte den då den var inne i stan så jag har inte hunnit kikat på den än. Men den ser ut ungefär såhär:

Våran var mer svart/silver tror jag. Har inget bildminne, haha.

Annars så sitter jag och gör det sista på inköpslistan till IKEA för helgen. Hittar massa fina saker och jag känner att min inspiration ligger på topp! Vill verkligen få till vårat sovrum och barnens rum nu.
Sen så skulle jag vilja ha mattor och lite fler tavlor runt om i hemmet, men det kostar ju så sjukt mycket. Hittade iallafall två mattor till sovrummet som är fluffiga och säkerligen jätte sköna att mysa ner fötterna i på morgonen när man vaknat:)
Ska kika lite till om jag inte hittar nåååågon tavla att pynta ena väggen i vardagsrummet med. Annars får jag väl måla mig en egen med min otroliga känsla för konst. Skämt å sido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0