5 oktober - BareMinerals

Idag så har jag jobbat i vanlig ordning. Kände att jag behövde make up som tar mig en minut på morgonen och dessutom är bättre för min hy som börjar bli lite krasslig. Hormoner hormoner i stora lass..
Jag köpte hem en ny BareMinerals foundation. Nu när dom har fått hem nya färger så finns det en som passar just mig perfekt; Golden Fair. Jag behöver den då jag är mer gyllen i hudtonen.

Då min rengöring från Chanel inte kommit än så har jag börjat att använda md formulations rengöring som är en jätte bra kombination tillsammans med BareMinerals make up. Nu ska vi nog se till att min hy hittar tillbaka!
Glöm aldrig bort att hudvård är individuellt. Det som jag använder passar inte alltid alla andra. Fråga därför alltid din återförsäljare vad som passar just DIG och DIN hud.

Nu ska jag springa tillbaka till Saga som sitter och leker så snällt. Lillan har åkt på magsjuka så hon är lite tussig den stackaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0