4 oktober - Föräldraträff nr2

Så går ännu en höstdag mot sitt slut för detta år. Dramatiskt visst? Men dagarna går ju så sjukt fort nu och jag vet inte om det är för att vi väntar med spänning på barnet eller om det är för mörkret. Tror på lite utav båda delarna:)

Idag var det dags för föräldraträff #2, och denna gång gick vi igenom tiden efter förlossning och amning. Jag är nöjd efter dagen och innehållet var både bra och intressant. Jag tror att jag blev lite klokare och mindre rädd för att amma faktiskt. Har haft en liten rädsla för det här med amning, att jag inte ska duga till och inte få till det osv. Men känner mig psykiskt lite säkrare efter information och lite filmtittande.

Tänk! Imorgon går jag redan in på vecka 30. Tiden går så himla fort nu. Känns som att det var igår som jag tog fram den hemlighetsfulla stickan och funderade på vad den skulle visa. Då var jag i vecka 8 och nu 22 veckor senare så sitter jag här med svaret i magen. En liten lillebror som ska förgylla våran vardag ♥


Sagas nya RÄSER TUFFA pyjamas som jag skrev om igår.


Kommentarer
Postat av: Mia

Fy fan va söt Saga är alltså! Det där har Caroline gjort bra!

2010-10-06 @ 20:41:47
URL: http://alisess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0