3 oktober - Resident Evil Afterlife

Vilken lång helg det har varit för omväxlingens skull! Hittat på en massa skoj i helgen, så jag har skönt nog inte haft tid att sitta vid tekniska saker som datorn.

Igår, lördag, så hade Jemtland innebandy seriepremiär och där satt jag bunkrad några timmar. Innan dess så strosade jag omkring på stan och tittade på barnkläder. Blev en pyjamas och en body till Saga. Hittade även en massa fint till lillkillen, men sånt tänkte jag ta någon annan dag.
Efter matchen blev det lite käk, hockey hos Robban och sen så gick vi på bio och såg Resident Evil, 3D. Visst var det tufft, men fasiken vad jag fick ont i ögonen och huvudet av 3D effekterna! Ska ge jackass 3D en chans sen när den kommer.

Idag så var det innebandy igen och efter det ett besök hos Tommys mor och far. Svärfar hade gjort hemma gjord pizza som jag banne mig hade kunnat ätit ihjäl mig på!! Allvarligt vad god den var!
Nu blir det godis och mys i soffan. Eller ja. Mest troligt så blir det tidig kväll med tanke på att jag och herren är mäkta trött. Ovanligt va? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0