29 oktober - Tjuv och polis

Försökte få kontakt med läkaren (som skulle ha ringt imorse) idag om ny sjukskrivning, men inte hade han tid. Har haft så otroligt ont idag att jag mest stått som ett fån i butiken känns det som. Ska jag ha gått någonstans så måste jag ta stöd av något. Tror det börjar bli dags att fundera på fulltids sjukskrivning, tyvärr.
Foglossningen blir bara värre och jag kan inte längre sova på nätterna för det gör ont. Allt jag kom på förut som hjälpte för att få sova har nu slutat att fungera. Är väl bara att stå ut de sista 6 veckorna, men det är tungt.

Nog om det! Jag var med och tog en tjuv idag!! Den smilfinken hann ut ur butiken så jag fick slänga mig på telefonen och några minuter senare så blev han instoppad i polisbilen. Alltid händer det något spännande dom tyngre dagarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0