28 oktober - Enorm värme

Oj oj oooj! Jisses vad det helt plötsligt blevt varmt här hemma?! Sitter i linne och håller på att svettas ihjäl! Det brukar ju alltid vara svinkallt här hemma, men nu gick tempen upp på några minuter känns det som och jag är inte sjuk och håller inte på att bli det heller.
Nej, jag måste nog ta ett snack med vaktis snart så han ska kolla elementena här. Samtidigt så kan han få titta till råttorna/fåglarna på vinden som jag misstänker snart ska äta sig igenom vårat tak (som det låter). Huua!

Tittade på våra blommor nyss som börjar se lite vissna ut. Det är ett anonymt krig här hemma om vattningen av blommorna. Jag vägrar göra det för att jag vattnar ihjäl dom och tydligen så vägar Tommy för att jag någon gång ska lära mig att vattna/vattna rätt. Funderar på om jag ska ge det hela ett försök, men jag kommer ju ihåg hur det gick för dom förra blommorna jag skulle vattna. They did not survive! Och nej, jag får inga vuxenpoäng för att jag vägrar att vattna.

Nu ska jag lägga fötterna högt, tugga i mig naturgodis och titta på The Big bang theory. Ni kanske märkt att vi har en viss serie som favorit viss länge? Two and a half men, Simpsons, How I met your mother och nu The Big bang theory. Den sistnämnda är nu mera min absoluta favorit!


Karaktären i mitten borde banne mig få en egen serie. Avgudar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0