24 oktober - Misslyckad smultronpaj

Idag har det verkligen blivit en hemma dag. Hela familjen har varit tröttare än tröttast och det finns ingen som helst anledning. Blev en liten tur till lekparken iallafall där till och med jag fick ner magen och rumpan i en kana och åkte. Eller ja..jag hade inget annat val än att åka ner för jag tog mig då fasen inte upp, haha.

Bara för att mysa till det den här kvällen så tog vi och gjorde en smultronpaj. Jag ska erkänna att den är köpt på ICA och allt som vi behövde göra var att tina den i ugnen. Till och med det misslyckades vi med. Haha fyfan..

Annars så har hela helgen varit en enda myshelg med massa film och igår spel med Karl. I fredags så tittade jag och Tommy på Hostel, så ikväll är jag så illa tvungen att se Hostel2. Huvva..Jag avskyr sånna filmer!

Slänger in ett grattis till Jens som blev pappa till en galet fin liten flicka igår också:)
Påtal om bebisar så är det dags för sista föräldraträffen imorgon. Nära nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0