22 oktober - Att ta tag i städningen

Idag är städandets dag. Vi tänkte dra igenom lägenheten och verkligen skura, damma, plocka och röja. Bara min hjälte kommer hem från jobbet så börjas det. Fast lite nytta har jag ju gjort och redan börjat på Sagas rum. Hittade igen en massa Barbie böcker hos min mor som jag hade när jag var liten som Saga fått. Även en massa Disney. Allt står nu och pryder den nya hyllan. Har även spikat upp en ny tavla och donat på lite.
Påtal om Sagas rum så kom jag på att jag måste införskaffa två väggprydnader till barnen innan lilleman kommer ut. Får bli nu när lönen kommer:)

Men nu somnade lillan så då får jag väl börja på att plocka i köket istället. Fredag får det vara, men fint ska det bli här hemma till helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0