19 oktober - Halsbränna

Vi börjar få till en lista nu med gissningar på när bebisen kommer, vikt, längd osv. Skitkul att folk vill vara med och gissa:) Kom ihåg, fritt för alla! BF beräknad den 14 dec.

Men nu ska jag ta min stora mage och halsbränna och lägga mig. Hoppas på att jag mår bättre imorgon. Bara för att vi skulle ha en myskväll så började jag såklart må illa och fick en jädrans halsbränna. Huvva!
Tänk att jag är i vecka 32 och mår fortfarande illa. Vissa dagar spyr jag fortfarande, i vecka 32!! När man var i vecka 11-12 och inte kände någonting så letade man efter "symptom" på illamående och sånna där typiska graviditetstecken bara för att det kändes som att det var mer "på riktigt" då. Nu 20 veckor senare så önskar man bort symptomen.
Men men, nu är det såhär. Huvudsaken är att prinsen mår bra där inne! Som dom sa förut; Illamåendet är bra för då har det fastnat riktigt. Och nog har han det alltid

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0