19 oktober - Ett hjärta av guld

Ikväll blir det en kväll för bara mig och Tommy. Massa massa mys och tända ljus har jag planerat in.
När jag kom hem ifrån jobbet idag så hade Tommy börjat på med middag. Så han placerade mig inne på sovrummet och överraskade mig när jag kom ut med tända ljus, hemmagjorda strips och hamburgare i friscobröd. Allvarligt! Det var länge sedan jag åt någonting så gott!
Dålig på att hålla hemlisar som han är, så berättade han att han har beställt en sak som jag ville ha. När det kommer så berättar jag vad det är:)
Min älskling har ett hjärta av guld!


Idag går jag in i vecka 32 också. Kommer upp en liten "vecka 32" senare här på bloggen. Nu har jag inte tid för nu blir det mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0