18 oktober - Hej bebisen, kom ut!

Ikväll vill jag att det lilla pyret i magen ska kika ut så jag kan få kramas, mysa och bara få titta på min lilla prins. Jag vill att han ska komma ut så vi kan ut och gå i hans fina vagn och titta på den färgglada hösten. Jag vill att han ska kika ut! Sen kan han få krypa in igen de 8 veckorna som är kvar.

Oj oj. Det är 8 hela veckor kvar och jag är redan rastlös efter honom! Men 8 veckor går fort! Eller? Jag hoppas på det, för nu längtar vi båda här hemma mer än någonsin. Jag är så nyfiken på hur mitt älskade lilla pyre ser ut.

Magen börjar bli lite otymplig nu. Jag går in i nästan allt som sticker ut runt omkring mig, tar mig knappt ur sängen och kan inte sitta riktigt utan måste "liggsitta" eller luta mig snett.
Som jag hela tiden säger, det lilla pyret verkar inte vara så liten. Inte som det verkar på den här jättemagen. Men med 8 veckor kvar så börjar jag undra hur jag kommer att se ut egentligen? Hehe.

Kanske börjar bli dags att sätta igång med frågeställningen "När kommer prinsen?" När tror ni? Gissa gärna på datum vikt och längd om ni har lust:)
Han är beräknad att komma den 14:e december och jag och Tommy har redan satt våra gissningar.
Jag - 30 november, 4350 gram, 52 cm
Tommy - 28 november, 3662, 51 cm

Kommentarer
Postat av: Sofia, Martin & Oliwer

Oliwers kompis kommer komma den 7 december. Han kommer väga 3960gram och vara 52 cm lång. :)

2010-10-18 @ 20:36:52
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag tror det blir ett luciabarn så den 13e gissar jag på :)

2010-10-18 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0