18 oktober - Farmor och farfar

När jag fyllde 18 år så fick jag min farmors vigselring i födelsedagspresent. Den har jag alltid haft på en silverkedja runt halsen, men den har sett lite ensammen ut.
När jag var hos pappa igår och hälsade på så tittade vi igenom hans mors gamla smycken samt hennes föräldrars som hon sparat. Mitt ibland alla ringar och grejer så hittade jag igen farmor och farfars förlovningsring! Min far gav den till mig, så nu har deras vigselring sällskap runt halsen. Ingen är gladare än jag för det!
Farmor och farfar är två viktiga personer för mig. Där är en utav anledningarna till att min son kommer att få min farfars namn som andranamn.

Wincent & Ingrid
24/12-1951
4/7-1954


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0