16 oktober - Bio och WoW

Godmorgon! Kan man undgå att vakna när lillen i magen sparkar 120 knyck? Näe, inte jag iallafall. Det är ett jädra mysigt uppvaknande:)
Nu sitter hela alltet i soffan och har mys morgon. Ska nog ta och tjata på att vi ska äta frukost snart. Jag är så himla hungrig! Men det var ju kanske inget ovanligt, haha.

Idag så ska vi iväg och titta på innebandy som det lät och ikväll så ska jag och Tommy på bio tillsammans med Fritte och Malin. Jag tycker den verkar dålig, men Tommy och Fritte enades tydligen om att jag borde tycka om den bara för att jag har varit en WoW nörd.
-Yes it's true!
Skolkade nästan hela första året i gymnasiet genom att sitta hemma och spela. Jag var.."sjuk" varje dag.

Nu måste jag gå och skälla på Tommy. Han äter chips före frukost! Ajjabajjja!


Rogue undead female. Min andra halva under en tid i livet.
-Jag vet, töönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0