10 oktober - 101010

Jisses vilken fin lägenhet vi har nu! Fattas bara en dammsugning så är den som ny.
IKEA tog verkligen på krafterna igår men det fanns inget stopp när jag kom hem. Jag ville verkligen få upp allt och fixa till hemma. Igår la jag alltså upp mina första gardiner någonsin! Tur man har en tålmodig sambo som sitter och tittar på och hjälper till. Jag hade blivit helt knäpp annars!

Det blev lite smått och gott där borta på IKEA. Köpte nya mattor till sovrummet, gardiner och fönsterlampor till barnen och oss, sängkläder, kastruller och stekpannor. Sen så tog jag mig tag i kragen och köpte det där "underlägget" till skötbordet som jag skrev upp på min "to do lista" inför lillens ankomst.

Nu blir det frukost och sen stan. Måste ju hitta på någonting tufft nu när datumet är 101010. Once in a life time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0