23 november - Nostalgi

Imorgon känner jag på mig att det kommer att bli en toppen dag! På morgonen är det besök hos barnmorskan för lite vikt, längd och prat i vanlig ordning. Ska bli så spännande att se om måttet ökat någonting!!:)
När jag är klar på MVC så kommer min kära vän Marielle och hämtar upp mig så åker vi hem hit för en mysdag. Only the two of us! Titta på tjejfilm, lägga ansiktsmask och sånt "dravel" som killar skulle säga. Jag längtar!

Jag har ingen ny bild på oss två, så det får bli en gammal ifrån högstadiet.
På den tiden hade man tid/pengar till att sola och blondera sönder håret.




ÅÅÅH nu när jag letade en bild på mig och Marielle så hittade jag en massa bilder från min gamla etta inne i stan. Jag bjuder på två stycken med mina underbara vänner:


Nyårsafton 2008 med mitt hjärta


Bästa vän när vi firade min 18års dag.



Men oavsätt hur mycket roligt jag haft i min kära gamla etta så kommer
det aldrig att gå upp mot den underbara framtid jag har framför mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0