25 november - Han med ett hjärta av guld

Hemma efter en jätte mysig dag på stan med min kära mor. Blev lite smått och gott till hela familjen som ny jacka till Saga, tomtedräkt och halsduk till bebis, julklapp till Tommy och linnen till mig.
Då min enorma mage sticker ut när jag ska äta/laga mat så råkar alltid mina vita linnen ut för olyckor. Därför får jag köpa nya vita linnen lika ofta som man byter underkläder, haha:)

I förrgår så överraskade min älskade mig genom att ge mig en present. Egentligen skulle det varit min julklapp, men han kunde inte vänta så jag fick den ändå. Till min stora lycka och förvånad så fick jag en massa kläder!! Idag invigdes fösta tröjan -en jätte mysig stickad tröja. Yes, jag är världens lyckligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0