9 november - Vem fan har humörsvängningar?

Vilken underbar morgon! Jag har för första gången, på jag vet inte hur många veckor, fått sovit hela natten utan avbrott. Vaknade utvilad imorse och i och med det så känner jag mig jätte mycket gladare och full av energi!

Till min ännu större lycka så dimpade nya spelet av CSI ner i postlådan igår. Japp! Hjärtat beställde det när han såg att jag tyckte det var så kul att spela (Jag har ju inte direkt någon kärlek för xboxet i vanliga fall). Tack älskling!

Så bara för att jag är på ett sånt bra humör och har ork idag så ska passa på att plocka lite här hemma. Iallafall efter att jag har spelat lite CSI. Hehe!

Världens mest älskade och förstående sambo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0