7 november - Det där att rensa i garderoben

Trött tjej slår sig ner för en liten stund. Medans Tommy tvättar så passar jag på att rensa ibland mina kläder. Denna gång blev det en stor påse med en massa tröjor att slänga. Medans mitt hjärta för kläder blöder så vet jag att det sitter någon i vardagsrummet för stunden och är jätte stolt över mig, haha. Om han bara visste att nästa gång är det hans tur. Muaha!
Blev annars en jävligt lugn dag idag. Vi åkte till svärföräldrarna för att leka i snön, men där fanns ju nästan ingen snö?! Så vi låg inomhus istället och blev bjudna på middag.

Imorgon är jag ensam igen då lillan är på dagis och herren jobbar. Då tänker jag minsan bara ligga i sängen och inte göra ett dugg! Eller ja. Jag ska väl försöka att bara ligga ner, men jag vet att det kan börja klia i fingarna när jag vet att det finns lite saker att göra och jag har lätt för att bli uttråkad om jag bara ligger och tittar på tv. Men försöka går ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0