4 november - Vintertid

Herregud! Det är redan 4 november och vart har tiden tagit vägen? Det är 40 ynka dagar, alltså 5 veckor och 5 dagar kvar tills beräknat datum. Nyss var det ju 11 april och vi fick reda på att familjen skulle utökas med en liten underbar människa till.
Här sitter vi nu 29 veckor senare med en jätte mage där våran ängel ligger i och hela sommaren och hösten har bara sprungit iväg. Jag hoppas att det är för att man väntar så gott på någonting ♥
Ikväll ska vi smått börja packa BB väskan så den är klar och står och väntar på oss tills det är dags. Som sagt, man vet ju aldrig när det blir.

Nu ska jag och lillen i magen krypa ner i sängen, äta frukost och titta på någonting bra. Jag hoppas att jag får vila lite mer idag än i förrgår.

Kommentarer
Postat av: AFA Försäkring

Hej!



Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.



Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).



Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring



Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.



Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:

www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst



Maxine

AFA Försäkring

2010-11-04 @ 11:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0