30 november - Ny spjälsäng

Vinkade nyss av svärmor och Emma som varit här ikväll.
Vi har lagat middag och haft det riktigt trevligt:)


Fick ett trevligt samtal för ett tag sedan utav Tommy som berättade att den nya sängen till barnens rum var påväg hit. Mycket riktigt så kom det en trevlig kille några minuter senare och bar in en vit och fin spjälsäng.
Ååh vad jag är lycklig nu!! Den sängen var den sista pusselbiten (förutom lilleman som ska komma ut). Så svärmor hjälpte mig att bädda ordning sängen (då jag inte kommer åt att bädda med magen ivägen) så Saga får sova där inatt. Nu ska jag köpa färg och måla hennes gamla säng så den också är vit och fin åt lillebror.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 20'00. Det börjar nämligen en ny dokumentär på 5an som heter Operation skönhet som ska se.
Kanske ska ta och plocka ihop lite kläder under tiden jag väntar. Ser ut som att en tornado gått igenom garderoben och runt i lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0