3 november - Andra dagen hemma..

..blir inte hemma. Jag måste in till jobbet med lite papper, så jag tänkte passa på att åka in och hålla mamma sällskap. Det är så skönt att veta att man kan åka in till staden utan att ha en massa plikter och stress framför sig.
Jag känner mig lugn! Detta lugn märktes även här hemma på eftermiddagen igår. Hela familjen var i harmoni och bara kram, gos och en massa skratt hela tiden.

Nej nu ska jag äta klart min frukost i lugn och ro så jag får god tid på mig att gå till bussen. Fick en sån sjuklig sammandragning när jag gick med Saga till dagis nyss att jag skrek till rakt ut. Gick nog i lite för snabbt tempo då tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0