21 november - Säg hej till kudden

Nu har pojkarna spelat det där spelet i 6-7 timmar. Jag tror jag snart börjar ana 4st fyrkantiga ögon som tåras för dom knappt blinkar. Lite roar barnen:)

Men nu är det nog dags för mig att ge upp och släppa titeln som stålmannen. Jag är trots allt bara en gravid tjej som inte orkar vara vaken längre. Så jag säger nog nanna till både pojkarna och till datorn och har lite myspys med kuddarna i sängen istället. När jag vaknar är det för mig officiellt söndag och nya händelser står på tröskeln.

(Kan ju försöka sova iallafall. Vad magen säger så har
lilleman utflyttningsfest där inne och för ett jädra liv
)


HUR SOM HAVER, GOD NATT VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0