2 november - Första dagens slut

Första dagen hemma går mot sitt slut. Ja jo, klockan är visserligen bara 18, men jag är trött! Tänk att det lilla man gör kan kännas så mycket. Jag har legat i sängen hela hela dagen och försökt att somna. Resultatet blev att jag somnade strax innan jag skulle hämta Saga = inge mycket sömn alls.
När jag väl hämtat Saga så kände jag mig ändå piggare och läkaren sa att jag ska ta korta och lugna promenader mot foglossningen, så vi tog en sväng förbi Tommys jobb (mest för att jag ville ha ett nytt plåster till min "sprätt olycka"). En promenad som i vanliga fall skulle tagit max 30 minuter tog mig över en timma. Fick bara mer ont, så nästa gång jag ska lyda läkarens råd så är min lilla promenad till brevlådan och tillbaka!

Nu ska jag hämta posten och hoppas, hoppas, hoppas på att överraskningen som Tommy beställde förut åt mig har kommit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0