2 november - Första dagen hemma

Jag har nyss lämnat av Saga på dagis och sitter nu åter i min säng här hemma. Ja, det är faktiskt nästan lite mysigt att bara få kura ihop sig under täcket och veta att jag inte har några plikter på arbetet att utföra.
Så nu har jag gjort några mackor till frukost och ska titta på Jims värld tills jag somnar. Blev inte så mycket sömn inatt då jag var tvungen att gå upp en gång i timman och kissa. Kanske borde sluta dricka mitt te på kvällarna, haha.

Jag känner mig helt enkelt mycket gladare denna morgon!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kommer bli tomt utan dig på jobbet. Klappa magen från mig och säg till när du kommer och hälsar på så ska jag baka muffins till dig då :-D

Kramis.

2010-11-02 @ 08:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0