19 november - 25 dagar kvar

Är det inte lite konstigt att när man väl får sovmorgon så kan man ändå inte sova längre än till klockan 7? Det kan inte jag iallafall. Imorse fick jag tvinga mig själv att somna om flera gånger tills jag valde att kliva upp klockan 10.

Jag har ingenting att göra här hemma nu efter att jag blev klar med förvaringarna som jag hållt på med i flera dagar. Det blev hur bra som helst, men nu sitter jag här utan sysslor. Fast jag ska inte gnälla över det. Jag behöver ta det mer lugnt och bara vila ut dehär sista dagarna innan lilleman kommer. Dock så tycker jag verkligen om att sortera och rensa så det kommer att bli svårt att bara sitta still. Kanske ska dra mig igenom ett fall på CSI istället:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0