18 november - Fredag hela veckan

Fast just fredag är kanske att överdriva för det är ju bara idag jag har känt av lite fredag. Annars är det söndag hela veckan för min del.
Fick ingen sömn inatt heller då en liten tjej inte kunde sova och min blåsa behövde tömmas femtioarton gånger. Så imorse efter dagis dök jag rakt ner i sängen och slocknade till 12'10. Vaknade i panik och trodde jag glömt att lämna lillan på dagis, haha.

Resten av dagen har jag sorterat lite mer med kökshanddukar och sånt. Snart är jag äntligen klar med byrå/garderob förvaringarna här hemma.
Igår när jag hade vikt alla sängkläder så fint på golvet så fick Saga ett tokeri anfall och slet upp allt. Jag får skylla mig själv som lagt allt på golvet, men ändå. Jag fick mig ett skratt och tur nog fick jag hjälp av svärmor att vika ihop påslakanen igen :)


Resultatet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0