16 november - Dom där som gör det där

Jävla skitkassa till försäkringskassa. Kan dom anställa lite mer folk så någon kan ta hand om ärendena som kommer in så man slipper sitta och vänta i över två månader på svar.. Undra hur lång tid det kommer att ta för försäkringskassan att inse att deras nya system inte fungerar i huvudtaget.

Nej nu brusar jag upp och det tycker jag inte om. Jag ska nog ta mig en varm och avslappnande dusch så jag kommer på bättre tankar. Lilleman lever om och trycker i bäckenet så jag inte kan sitta utan att det kittlas och är obehagligt på samma gång. Så jag tror att han också vill duscha:)
Imorgon är en ny härlig dag och jag hoppas innerligt att jag får sova inatt så jag inte är som en zombie imorgon. Imorgon hade jag tänkt att jag ska skriva förlossningsplanen så den ligger tryggt i väskan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0