15 november - Sista minuterna utav dagen

Jag, Angelica Sorelli Emilia, tog mig tag i kragen och uppfyllde kravet som hemmafru ikväll. Jag ställde mig och lagade lunchlåda till Tommy som han ska ha imorgon. Banne mig! Förberedde frukosten åt honom också så mackorna är klar att äta när han vill.
Nej, nu ska ni inte tro att detta kommer att bli en vana, för då slutar det illa i livet, haha. Men ibland kan man unna gubben lite extra omtänksamhet och kärlek. Mat=kärlek, självklart!

Nej men nu ska en trött, sliten och gravid tjej gå och lägga sig bakom en ännu tröttare man. Jag har en känsla av att jag kommer att få sova hela natten utan en massa avbrott inatt. Skulle vara så skönt, så vi får hoppas!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0