15 november - Färdig!

Äntligen är den sista lådan i byrån och jisses vad skönt det är nu när det är klart! Jag kunde inte hålla fingrarna i styr så jag har redan börjat plockat och sorterat ibland saker och lagt ner i lådorna. Tänk att endast den nedersta lådan svalde alla våra filmer och filmboxar själv!!

Jag älskar byråer och skulle kunna bygga upp hela mitt hem på sånna. Dom är ju så praktiska när det gäller att dölja saker. Om jag hittar en sak på golvet eller så som jag inte vet vart jag ska lägga. Då öppnar jag alltid en byrålåda och pillar ner den där. Tillslut har jag någonting att göra för jag måste sätta mig och sortera allt skräp och skit som jag lagt ner där i flera omgångar (Jag är bla. expert på att lägga undan papper och kvitto i byråer!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0