10 november - Ytterligare en underbar dag!

Så var det snart torsdag igen = snart helg. Tiden går så otroligt fort nu!

Imorse så var det dags för barnmorskan igen och titta till magen. Lilleman växer och jag har ökat ytterligare ett kg. Allt är som det ska.
Efter besöket hos bm så åkte jag in till stan och mötte upp min moder för en frukost. Frukosten gick senare över till shopping där barnen fick lite nytt. Blev nya lackleggings till mig, en ny mössa till Saga och en jätte söt tomtemor dräkt med skor. Lilleman fick också tomteskor och ett par strumpor tills han kommer ut!:) Tack tack mamma!

Men nu är jag trött och funderar på en varm dusch och tidig kväll i sängs. Var inte tänkt att det skulle bli en stadstur, men jag är lika glad för det. Hade ju en jätte mysig dag med mamma! Men imorgon, DÅ ska jag iallafall ligga och vila. Jag är skyldig magen det efter dessa två dagar.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Men gud vilka söta tomteskor! Vart kommer dom i från? Skullle vilja ha sånna till Oliwer. :)

2010-11-10 @ 22:06:16
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0