1 november - Blivande hemmafru

Det var det. Nu har jag blivit sjukskriven resten utav tiden med lilleman i magen. Känns mäkta tråkigt att lämna jobbet med några veckor kvar, men min kropp är oerhört tacksam. Det har inte gått att jobba som vanligt de senaste dagarna, så det fanns inget annat alternativ.
Nu då? 6 veckor kvar tills BF och jag ska vandra hemma. Ska nog ta och köpa lite färg så jag kan sitta hemma och pyssla på med måleriet av Sagas säng. Alltid finns det ju någonting som man kan göra som inte tar en massa kraft:)

Då det blivit/blir lite ont om skriveri så kompencerar jag med lite gamla bilder jag precis hittade. Allt ifrån högstadiet till gymnasiet.

Här skulle vi lira brännboll i högstadiet

Fotouppgift på skolan där jag sminkade Lina och fotade

Fotouppgift på skolan där jag sminkade Lina och fotade

Fotouppgift på skolan där jag sminkade Lina och fotade

Den kvällen var andra gången jag träffade Tommy. Lika förbannat
ville han träffa mig ändå, tänka sig!? Ibland har man tur! HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0