8 december - Lite trasiga och knasiga

Jag har för första gången bakat kakor -SJÄLV! Gissa vad god dom blev! Dom ser långt ifrån perfekt ut, men det är mina kakor och min design, haha. Senare ikväll ska jag tvinga hjärtat till ett bad och sen ska vi fika kakor och mjölk. Mumma!

Såg också att jag fått ett önskemål på en bild på magen. Var ju faktiskt ett tag sedan jag tog en bild och det har hänt en del de senaste tre veckorna. Så innan jag lägger mig ikväll så blir det en liten bild.

Nu återstår bara den jobbiga delen av bakandet - disken.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte skriva ut receptet på dom ? för dom såg ruskigt goda ut :)

2010-12-08 @ 23:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0