22 december - Sekunder av guld

Det finns tillfällen som får en att inse att även om man vuxit upp och allt så är fortfarande varje sekund med dina föräldrar värd guld! Därför åkte jag in till stan i måndags och umgick lite mer med min mor. Det behöver hon.
Vi har varit lite mer på sjukhuset, lite mer på stan och shoppat och ätit gott. Allt för mor min.

Just nu så har jag placerat mig hos min far och inväntar min syster och bonusmor. Vi tänkte nämligen klä deras julgran innan min julgrans motståndare till far kommer, haha.

Barnmorskan trycker fortfarande på att innan nästa vecka så kommer bäbis att komma. Själv tror jag inte det, men man kan ju alltid hoppas. I bästa fall får jag väl åka in på julaftonskvällen.
Jag längtar efter min lilla kille nu. Jag längtar verkligen jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0