19 december - Riv i oboyen

Gubben vaknade efter en stund igår och höll mig sällskap resten av kvällen:) Vi tittade på Jurassic Park II och drack oboy. Tror ni inte att jag hade oturen att få två metallbitar på 1cm i just min oboy? Ajaj vad jag stack tungan på dom. Men det är tur att jag inte svalde dom jag som brukar klunka oboy i vanliga fall.

Sedan igår har jag inte haft några känningar alls på att lillen vill komma ut. Magen är i det lugnaste tillståndet någonsin sedan igår och jag har knappt haft sammandragningar. Lugnet före stormen?
Jag har gått 5 dagar över tiden nu och jag tror fortfarande på att han kommer att komma som en julklapp på julafton. Tommys far tror på att han vill komma ut den 22 december. Gör han det så får vi (med peppar peppar) komma hem med våran skatt på julafton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0