17 december - Spegel spegel

Spegel spegel på väggen där, säg mig vart mitt barn är?
-Fortfarande i magen....

Jajjemen, ingen bebis, ingen liten pojke, ingenting. Igår när barnmorskan undersökte mig så sa hon att han hade börjat skruvat sig ner/ut. Men i och med att jag inte hade några värkar så var det bara till att sitta och vänta. Så ja, nu är det väl inte allt för länge kvar:)

Nu ska jag lämna min mor en liten stund och åka till svärföräldrarna och även få träffa min käraste som jag inte sett sedan i onsdags. Han har varit nervös att det ska ha börjat när han inte varit med:)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej Angelica! Jag uppdaterar din blogg flera gånger per dag i hopp om att det ska stå att den lille är på väg, ska bli så spännande! :) Hoppas du mår bra! Kram

2010-12-17 @ 15:41:46
URL: http://isabellkarolinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0