16 december - och fortfarande ingen bebis..

Om en timma bär det av till barnmorskan för att lyssna på lilla prins. Han vill fortfarande inte ut! Jaja, två dagar över tiden, vilket gnäll va? Men ni ska veta att två dagar det känns som tre veckor!
Klockan 6 imorse vaknade jag och hade så ont i revbenen så jag knappt kunde andas. Tydligen har han legat och sparkat på dom hela natten så det hade börjat domnat. Jädra bråkstake! Ska bråka innan han ens är ute:)

Nej detta funkar inte. Ska nog koka mig lite kaffe för att se om humöret blir något bättre. Jag är inte på topp denna morgon.

Kommentarer
Postat av: Martin

vänta du tills de går 11 dagar=) då ska du sen nån som är less....

2010-12-16 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0