14 december - Ett inlägg för min kära vän

Om 10 dagar är min kära vän sedan första dagsljuset hemma igen. Hon har varit duktig och praktiserat som reseledare i Tunisien i över två månader, det ni! Inte ett dugg avundsjuk..

Vi har alltid fått förfrågan om vi är systrar/tvillingar. Mikaela är 2-3 cm längre än mig, båda har blå ögon och tänk förut var jag lika blond som henne. Vi har alltid bott mittemot varandra eller haft ett avstånd på 4 minuter. Våra mödrar var bästa vänner i tidigare dagar så vi umgick ju jämt! Det kanske inte är så underligt att folk undrar egentligen.
Senast vi fick en förfrågan var i oktober när en man på stan kom fram och frågade bara sådär. Så ja, tydligen är vi lik varandra, haha!

Det är verkligen dags att komma hem nu kära vän!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du är underbar min älskade fiina flicka! Jag längtar så efter att få träffa dig och lilla pojken! Det är du verkligen värd. Du är så otroligt fin mitt hjärta! <3

2010-12-25 @ 22:19:18
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0