13 december - Magen dagen före noll

Fastnade en stund vid kameran nyss. Tänkte att vilken dag som helst blir den sista som jag kan ta kort på gomagen.
Tänk att denna mage bara vuxit och vuxit i 9 månader! Det är ganska sjuk. Nu när vi väl är framme vid den andra änden av tråden så känns det egentligen som om det bara gått 3 månader.

Sedan förra veckan så har magen sjunkit ännu mer. Nu får även en titt på min numera jätte fina piercing och navel som en gång gick inåt, haha!!


Det är ju imorgon som jag gått 40 fulla veckor, så jag fuskar lite idag. Men man vet aldrig vad som händer under dagarna nu.
Mamma gissar på att prinsen vill ut på lördag medans jag tror på julafton. Min förra gissning på 30 november gick ju käpprätt snett, så nu tar jag i lite extra.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte liten mage du har! ;)

Hoppas lillkillen kommer snart nu! :D

puss&kram

2010-12-13 @ 16:03:03
URL: http://sofiarebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken maaage :) Nu saknar jag min!

2010-12-13 @ 20:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0