12 december - Tredje advent

Jag sa ju att jag skulle må bättre idag! Fortfarande lite ont då och då, men inte lika mycket som inatt. Det är alltid värre på kvällen/natten. Så nu sitter vi och väntar åter igen på att våran skatt vill ge tecken på att komma ut.

Som vanligt på söndagar så kom min kära familj idag med. Det har nästan blivit lite utav en rutin nu att dom kommer hit och fikar på söndagar och jag tycker om det! Alltid lika mysigt när dom kommer:)

Kvällen till ära så får vi ännu mera trevligt besök. Karl tänker komma hit och bjuda på middag. Visserligen kommer jag nog att få laga den, men vafan. Man kan ju inte gnälla när vi ska få gott sällskap!
Till middag blir det bacon lindad fläskfilé med creme fraiche, vitlök och färska champinjoner. Jag blir hungrig bara av tanken på vad vi ska äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0