10 december - 4 dagar kvar

Handboll, innebandy.. Ja det är en hel del olika matcher på tvn ikväll. Just nu sitter vi och tittar på innebandy och äter kakor. Eller ja..iallafall Tommy. Jag själv sitter och väntar på att lilleman vill ge tecken på att komma ut. Det börjar bli lite svårt att sitta i soffan med den enorma magen:)

Personalen på förlossningen kom in till mig och mor idag och skämtade om att jag kunde börja för dom hade så lite att göra. Så om jag kom in så skulle jag få lyxen att få all personal för mig själv, haha. Dock så verkar lilleman inte lockas utav det. Han vill nog ligga kvar en vecka eller två:)
På tisdag är han ju beräknad, så nu är vi verkligen spända här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0