1 december - Så var det bara 13 dagar kvar

VÄLKOMMEN DECEMBER!
Som vi har väntat och längtat efter denna månad! Vi har kämpat oss igenom krämper och illamåenden i alla dessa dagar och nu är äntligen denna månad kommen, december.

Inatt drömde jag att våran älskade son föddes. Jag satt i soffan och tittade på film med Tommy och vips så började ett huvud komma ut. Inga smärtor, ingen känsla, ingenting. Huvudet bara kom pang bom.
Jämfört med min dröm så hoppas jag att det ska kännas lite mer än så när jag ligger inför förlossning, haha.

Imorgon är det dags för barnmorskan igen. Ska bli intressant att se om det växt något mer sedan förra veckan. Sist så frågade hon hur jag kände inför förlossningen och mitt enda svar är: Jag längtar mer än någonsin. Ingen rädsla, smärta må det få va och kommer att va, men jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt inställning :-) Puss och kram till dig och busen.

2010-12-01 @ 14:43:27
URL: http://elinochelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0