8 augusti - Sommar med Ernst

Tänka sig! Har inte ens behövt flyttat mig från Nälden idag. Precis efter inlägget så meddelade svärmor att dem skulle komma på besök. Tuuur! då behövde jag inte hålla på att fixa med kläder för att visa mig ute. I den här värmen så vill jag helst gå naken med en fläkt framför, annars blir jag inte sval!

Jaja som sagt. Stannat i Nälden och tittat på tv och pysslat lite hemma. Tog bort Sagas lekhörna och flyttade den till hennes egna rum. Stortjejen har ju ett helt eget rum att leka i. Snart måste hon dock dela med sig och inte vara så egoistisk som hon kan vara, haha.
Tittade på Sommar med Ernst idag också (mmmm). Han är som en Canada goose jacka, varm och mjuk. Kom med ett jäkla bra tips till middag som jag självklart ville göra. 2 timmar senare satt jag och åt min bacon inlindade potatis a´la Ernst.

Nu måste jag duscha av mig med kallvatten. Blir ju så jäkla varm av värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0