8 augusti - Skit sol, skit söndag

Trodde jag fick semester i fredags men skulle jobba på lördagen ;pppPPppPppP
Skämt åsido.. Nej, jag tog tag i kragen och ställde upp för en kollega och jobbade en extra dag. Vadå?! Solen skulle ju skina på söndag med. Tji fick jag.
Nu har jag äntligen semester och hamnade direkt i soffan utan att ha något att göra. Saga sover och Tommy spelar tvspel. Om inte jag får något att göra snart så kommer jag att bli sjuk och måste ta 3 extra veckor semester. Ska tjata på Tommy att vi ska åka och hälsa på hans familj istället.

Imorgon blir det besök hos barnmorskan. Ska bli intressant att se vad hon har att säga. Sedan blir det banken och lite fika med lillasyster. Ska även försöka tvinga henne att spendera en natt i Nälden. Som om det skulle gå..

Kommentarer
Postat av: Annica

Har ni hus i nälden? Eller bor ni i en lägenhet?

Kramar

2010-08-11 @ 14:05:47
URL: http://thisisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0