30 augusti - MVC

Tänk att idag har jag jobbat hela två timmar! Hur skönt som helst. Kände att det räckte med två timmar idag, sen fick jag mer ont. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta på bussen imorse för jag hade så jädra ont. Känslan är ont som mensvärk, men sen har jag fått så kroppen blir rastlös. Känns ungefär som att jag står under ett vattenfall och ska försöka hålla upp kroppen fast den bara vill springa åt olika håll, plus ont i bäckenet. Jävla oflyt det där!

Hade tid hos MVC idag och allt var jättebra förutom foglossningen. Ser ut som att jag kommer att bli deltidssjukskriven. Om inte så vet jag inte vad jag gör!
Sen så fick vi tider till föräldragrupp och gissa om jag längtar! Jag vet inte varför, men jag tycker att det ska bli jätte kul att få träffa lite andra blivande föräldrar och se vad gruppen har att säga.

Nu ska jag laga middag och mysa med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0