29 augusti - Äntligen!

Äntligen har vi fått tillbaka våran dator! Det visade sig att det var lite värre än vad vi först trodde. Några trojanska hästar kom på besök efter att vi gått in på The piratebay och stängde av allt. Men nu är våran dator frisk och vi lyckades rädda det mesta i bild -och musikväg.

Igår hade jag en hemma dag då jag hade så ont att jag knappt tog mig ur sängen. Måste gå och titta på ett sånt där bälte snart så jag kan hålla mig på benen och få jobba.
Hur som helst. Det är galet vad mycket skit det är på tv när man är hemma och inte har någonting att göra!

Idag har det också blivit en lugn dag hemma, fast med hela familjen samlad. Tommys föräldrar kom på fika och sen efter det min mamma och moster. Där emellan så har jag haft några tjej minuter och färgat ögonbrynen och pillrat med naglarna.

Nu ska vi barnsäkra skåpen. Vi har en liten klåfingerapa ibland oss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0