27 augusti - Paus

Ja, det är fortfarande en bloggpaus pga. att datorn inte är färdig än. Sitter just nu hos min fader och inväntar bussen hem till min käraste..SÄNG. Jag är sten trött och vill lägga mig och mysa med täcket och titta på How i met your mother.

Hur mår jag då? Jo, bebisen gör volter och boxar var och varannan minut och har sammandragningar lite då och då. Därför har jag ont i magen några gånger om dagen. Var precis ute på en promenad och gick lite snabbt så då fick jag ont av foglossningen. Men jag är ändå på toppen humör och mår bra med tanke på vad som ska komma om bara 15 veckor och 4 dagar (Som det är tänkt iallafall).

På måndag börjar jobbet igen och jag får mjukstarta med endast 2 timmar jobb! Sen är det dags för barnmorskan och titta till bebis och titta hur med blir med mammadagarna framöver.
Angående jobbet så ska jag vara ärlig och säga att jag faktiskt har saknat attt jobba! Ska bli så kul att få komma tillbaka och göra det som man älskar.

Nu ska jag krypa ner i soffan mellan pappa och plastmamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0