2 augusti - Vuxenpoäng

ÄNTLIGEN har vi fått hem lite snabbare internet. Welcome Telia to my place!

Idag fick jag min önskan från förra inlägget uppfylld. Kidow har spelat rugby mot urinblåsan hela dagen vilket har resulterat i små kittlingar och fjärilar samt trott att jag ska kissa på mig hela tiden. Det har varit skit jobbigt att jobba när man måste småfnissa hela tiden, men värt!
Efter jobbet så hälsade jag på min kära fader samt plastmor och nu är jag hemma och har tappat upp ett bad åt Tommy. Hör att han är påväg ut så han låg väl där i 5 minuter.. Uppskattat, haha.

Ska väl ta och sätta mig ner och rensa en massa papper från banken tills jag ska dit på möte. Möte på banken -Det är vad jag kallar vuxenpoäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0