16 augusti - Snart sprängs jag!

Så jäkla MÄTT! Precis smällt i mig en skål med fruktsallad för jag vart så sötsugen och nu kommer smällen..en spy-mätt mage! Får skylla mig själv men det var absolut värt alla godsaker i den skålen. Nu har jag fått för mig att jag ska dricka en kopp te också, men tror inte att bebisen vill trängas med en magsäck som fan snart är större än den själv, haha.

Blivit klent med uppdatering idag. Gick runt och myste här hemma och njöt av det fina vädret på balkongen. Sen kom Tommy hem så jag bjöd honom på lunch och efter det så har jag ringt lite ärenden och pysslat på.
Efter att Tommy slutade så åkte vi in till stan för att mata kylskåpet som nästan börjat eka. Efter shopping så blev det middag och mys hos mamma och nu sitter vi här. End of the day!

Nu ska jag krypa ner bredvid Tommy och titta på how I met your mother.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0