12 augusti - Färdig med städning

Nu orkar jag inte fixa mer. Nu får bloggen se ut såhär tills jag orkar göra någonting vettigt med designen.

Blev en jäkla städning idag! Dammsög, dammtorkade och plockade undan en massa, så nu ser lägenheten ren och fin ut igen. Men torka golvet orkar jag inte. Jag avskyr att torka golv!
Efter städningen så kom Tommys mor och två systrar på besök. Blev fika och prat om husköp. Jag är eld och lågor över att skaffa hus nu!! En trea är förlite utrymme för mig. Nu har jag ju inga fler rum att pyssla med, haha!

Glömde bort att ta före bilder på hemmet, men ni får se hur rent det blev iallafall!



Rent och fint, precis som jag vill ha det! Ska be Tommy ta kort på magen ikväll så får vi se om den växt någonting på två veckor. Isåfall kommer den upp imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0